vineri, 3 ianuarie 2014

Ce am mai mesterit in luna decembrie...

Jacheta crosetata in culorile Craciunului
In 14 decembrie a fost ziua de nastere a nepoatei mai mici si m-am gandit sa-i crosetez o jachetica. Am ales sa combin rosu cu alb pentru ca se apropia sarbatoarea Cracinului si ce putea fi mai potrivit decat ceva cu alb si rosu. Initial ma gandisem si la o basca in aceleasi culori dar nu mi-a mai ajuns timpul sa o fac.






Basca " Toamna in padure"
Cand am vazut acest fir intr-o mercerie din oras, m-am gandit ce bascuta frumoasa mi-as face din el, am luat doua bobine, ma gandesc sa-i fac si un fular asortat. Am ales acest titlu deoarece culorile chiar ma duc cu gandul la o padure in care s-a asternut toamna, la unii copaci frunzele sunt maronii, crem, gata sa cada sau deja cazute, iar razlet se mai afla si cate un brad, cu acel verde inconfundabil. Poate azi sunt mai poetica decat de obicei, dar asa ma vazut eu culorile acestui fir.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu