sâmbătă, 28 decembrie 2013

Jurnalul unei femei simple-4


Pentru astazi (data/hora)...  28/12/2013  16:40

Afara ... cald pentru o zi de decambrie, parca e vreme de luna martie
Mă gândesc ...cum sa econimisim ceva banuti in anul ce vine, recunosc ca eu sunt cam 'mana larga' cand vine vorba de cumparaturi, in schimb sotul meu e mai chibzuit. Am noroc cu el ca ma mai trage de maneca cand vreau sa iau ceva ce chiar nu avem nevoie.
Din locurile de unde invatam ...-
Sunt recunoscătoare pentru ... faptul ca fratele meu isi petrece sarbatorile la noi
Din bucătărie ...la amiaza am facut pilaf cu pui, pe diseara cred ca mancam ce mai este prin frigider, au mai ramas ceva aperitive de la Craciun si mie chiar nu-mi place sa arunc mancarea, desi se mai intampla pentru ca sotul meu e cam mofturos la mancare
Cu ce sunt imbracata ... tricou si pantaloni scurti, e destul de cald in casa
Citesc ...inca mai citesc cartea de care va ziceam acum 2-3 saptamani, "Orele indepartate', nu prea am avut timp de lectura
Ceea ce astept (sper) ...sa-i treaca raceala sotului meu, care atunci cand e putin bolnav tinde sa exagereze cam mult
Ce mai mesteresc ... o basca din fir Angora lana Gold,un fir cu 50% lana, moale si pufos
Ascult ... televizorul
În casa ... sotul meu butoneaza telecomanda, fratele meu se pregateste sa iasa in oras
Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa caut retete pe diverse bloguri culinare
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa termin cartea inceputa
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: 

2 comentarii:

  1. Sanatate sotului tie spor la tricotat, abia astept sa vad ce ti-a iesit.O Duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau ca raspund doar acum la mesaje, dar nu le-am vazut.

    RăspundețiȘtergere