duminică, 5 ianuarie 2014

Jurnalul unei femei simple-5


Pentru astazi (data/hora)...  05/01/2014  07:00

Afara ... vreme mohorata, azi a plouat putin
Mă gândesc .. ca de maine incep serviciul, gata cu leneveala si trezitul tarziu, dar e bine, cel putin imi va trece starea de plictis
Sunt recunoscătoare pentru ... am inceput noul an sanatosi si cu putere de munca
Din bucătărie ...am copt dovleac, inca mai cativa in beci, nu stiu cat mai rezista
Cu ce sunt imbracata ...trening
Citesc ...bloguri culinare, caut retete simple si usor de gatit
Ceea ce astept (sper) ..sa am mai multe comenzi de articole crosetate, in ultima vreme am avut foarte putine
Ce mai mesteresc ...o caciula tricotata pentru cumnata mea
Ascult ... televizorul
În casa ... e liniste, sotul meu a iesit la o bere cu prietenii
Unul dintre lucrurile mele preferate ... plimbarea prin parcul din oras
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sfarsitul saptamanii e gata deja, dar pentru saptamana care urmeaza nu am nimic in plan deocamadata.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu