duminică, 1 decembrie 2013

Prima fila din Jurnalul unei femei simple

Pentru astazi (data/hora)...01/12/2013  20:23
Afara ...e rece.. cred ca se pune de-un ger brr...
Mă gândesc ... la saptamana care urmeaza
Din locurile de unde invatam ... din familie, am invatat ca pana si persoanele dragi te pot dezamagi teribil..
Sunt recunoscător pentru ... linistea de zi cu zi
Din bucătărie ...toate sunt puse la locul lor dar ma asteapta un ceainic plin cu ceai fierbinte
Cu ce sunt imbracata ... tricou si pantaloni de trening
Citesc ...acum citesc cateva bloguri insa am inceput acum doua saptamani o carte interesanta : Kate Morton 'Orele indepartate'
Ceea ce astept (sper) ... astept sarbatorile si implicit vacanta
Ce mai mesteresc ...o jacheta pentru nepotica mea cea mica care va implini 2 ani pe 14 decembrie si mai am in lucru o pereche de botosi pentru sotul meu
Ascult ... prognoza meteo a lui Busu'
În casa ...e caldut, e bine, sotul e cu laptopul langa el si cred ca devine curios sa vada ce tot scriu aici :)
Unul dintre lucrurile mele preferate ...o cana de cafea cu frisca
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...sambata cumparam un porc gata taiat si pregatim preparatele traditionale; imi place asa de mult acest moment din an, chiar daca acum locuiesc la bloc am crescut la tara si taierea porcului era ceva traditional an de an
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu