vineri, 20 decembrie 2013

Jurnalul unei femei simple-3




Pentru astazi (data/hora)...  20/12/2013   10:00
Afara ... frig,frig, de cateva zile noaptea e ger
Mă gândesc ...la ce prajituri si aperitive sa pregatesc de Sarbatori
Din locurile de unde invatam ... de la oamenii din jurul nostru, familie si prieteni
Sunt recunoscător pentru ... am trecut inspectia cu bine
Din bucătărie ...la ora acesta nu se mai intampla nimic acolo
Cu ce sunt imbracata ... pijamale
Citesc ...bloguri culinare, din nou :)
Ceea ce astept (sper) ...sa petrecem sarbatorile in familie, sa fim fericiti si sa ne bucuram de fiecare moment
Ce mai mesteresc ... un fular multicolor din Alize degrade, imi place mult acest fir, desi e prima data cand lucrez cu el, e asa de pufos
Ascult ... televizorul ca fundal
În casa ... curatenia e gata, bradul e facut
Unul dintre lucrurile mele preferate ... shoppingul de ate
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... maine fac prajituri impreuna cu cumnata mea, Simona iar duminica ma odihnesc
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu