sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Cizmulitele crosetate ale mosului

          Sarbatorile se apropie cu pasi repezi, afara e deja iarna, ieri a nins destul de mult dar a fost destul ca sa intru in spiritul iernii. Gandul mi-a zburat la mirosul fursecurilor si la magia de dinaintea Craciunului cand aromele prajiturilor inunda casa.
           In ton cu sarbatorile ce se apropie am crosetat o pereche de sosete, seamana cu cizmulitele mosului.
Le-am crosetat pentru schimbul lunar care se organizeaza pe forumul Tomnarella, dar poate am timp sa-mi fac si mie o pereche pana vine mosu'  :)


 Va mai las si o imagine draguta, care mie mi-a placut foarte mult.


4 comentarii:

  1. Draga Anca despre Jurnalul unei femei simple poti citi aici http://corcodusha.blogspot.com.es/2013/05/jurnalul-unei-femei-simple.html iar de inscris in membrii clubului o poti face doar adaugind lincul paginii tale in dreapta paginii nude este scris Mimbrii clubului scrii numele tau la Your name apoi mai jos la yor URL linkul tau de pagina si dai enter atit. Ma bucur ca te alaturi si tu, am rasfoit blogul tau vad ca avem multe in comun. Apropo nu ne spui si noua cum faci sapunurile? eu am facut doar de casa dar mi-ar place sa fac si pentru corp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sapunuri am facut in vara, acum nu mai fac pentru ca nu am unde sa le mai depozitez, m-am inspirat din foarte multe surse, bloguri, youtube, sunt prea multe ca sa le enumar aici. Voi pune un post cat de curand cu intreg procedeul

    RăspundețiȘtergere