sâmbătă, 7 decembrie 2013

Jurnalul unei femei simple - 2



Pentru astazi (data/hora)...  7/12/2013   11:20
Afara ... acum e soare, dar dimineata a nins si e putin vant
Mă gândesc ... cum sa-mi mentin familia fericita si sa nu supar pe nimeni
Din locurile de unde invatam ...
Sunt recunoscător pentru ... faptul ca mi-a trecut raceala, desi ma mai ustura putin in gat dar asta se rezolva cu ceai cald si miere cu propolis
Din bucătărie ... acum se coace o painica alba si aluatul pentru o paine neagra creste incetisor; facem de ambele feluri deoarece mie imi place mult cea neagra si as mai vrea si sa slabesc, macar 3-4 kg
Cu ce sunt imbracata ... trening
Citesc ...bloguri culinare- ma preagatesc pentru Craciun cu noi retete
Ceea ce astept (sper) ... sa treaca mai repede inspectia anuntata saptamana viitoare la scoala
Ce mai mesteresc ... aceeasi jacheta pentru nepotica, nu prea am avut timp de lucru de mana saptamana aceasta
Ascult ... emisiunea Profu' Menci', vorbeste despre produse naturale pentru raceala si gripa
În casa ... e cald
Unul dintre lucrurile mele preferate ... goblenul, nu am mai cusut demult, sper sa-mi fac timp in noul an ce vine
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa fac putina curatenie generala, zic putina deoarece eu fac constant si nu las sa se adune nimic, asa mi-e mult mai usor
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Un comentariu:

  1. Si mie imi place mult sa imi fac piinea in casa, are alt gust plus satisfachia cind vezi cu ce pofta se maninca... mai ales calda :) O saptamina minunata draga mea!

    RăspundețiȘtergere