marți, 26 mai 2015

Concluzii

       La inceputul lunii acceptam provocarea de pe blogul Frugalwoods in ideea de a economisi ceva banuti si a-mi demonstra ca pot sa traiesc si cu mai putin. Ei bine, socoteala din targ nu se potriveste cu cea de acasa :))). Nu pot sa spun exact cat am cheltuit pana acum, insa pe langa alimentele pe care le insiram la inceputul lunii, am mai cumparat cate ceva, fructe  si legume, ceva carne si branza de la tarani. A intervenit si o cheltuiala neprevazuta, o piesa la masina care ne-a costat 200 lei.
      Eu voi continua sa aplic unele idei invatate de pe blogurile cu specific finaciar, pana acum m-au ajutat sa fiu mai disciplinata in privinta banilor.
      Inchei cu o imagine care se potriveste cu situatia mea, economisirea banilor pentru o casa.
        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu