marți, 6 august 2013

Gradina

 Aceasta e gradina mea, nu e foarte mare dar asigura necesarul pentru o familie de patru persoane si am avut si de dat la prieteni si cunostiinte. Acum a venit seceta si totul e uscat , singura sursa de apa a secat.



















Anul acesta am vrut sa am de toate in gradina. Dar anumite legume pur si simplu nu s-au facut sau am avut diverse probleme cu ele. Aasa ca anul viitor o sa pun mai putine si exact strictul necesar. Conopida nu s-a facut, vinetele acum sunt micute, inca mai sunt flori dar nu stiu daca o sa ajunga la coacere, ardeii sunt mici si parca sunt atacati de ceva, nu prea au crescut. Am stropit o singura data cu ceva insecticid si asta pentrru ca am fost nevoita, ca altfel ii mancau de tot. Am vrut sa am o gradina bio, unele legume nici nu le-am stropit, ca ingrasamant am pus gunoi de grajd si eu am fost multumita de roade.
Intr-un colt al gradinii am capsunii, care s-au intins peste tot, in toamna mut stolonii in alta parte ca vreau sa-mi extind pacela cu capsuni.

4 comentarii:

  1. Frumoasa si muncita gradina ta,atat cat a depins de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. O gradina minunata ! ce de bunatati am ochit pe acolo :D... din nefericire si a mea la ora aceasta arata precum Sahara ... un desert ...trist. Nu-i bai, ca vine toamna cu ploile ei si o inveselim atunci ;) . Spor sa ai !! si o parcela de capsuni cat mai productiva ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! Cred ca pe cand vine ploaia nu mai gaseste decat buruienile :))

    RăspundețiȘtergere